poniedziałek, 11 marca 2013

Najwyższy czas kończyć ten etap :)

Witajcie. Nie wrzucałem regularnych updatów za co przepraszam. Dziś jednak solidna aktualizacja.
Oto skończeni Skullcrushersi x6 ( no prawie skonczeni jeszcze musze im zrobic drzewce broni ale to formalność ), Rydwany x3, Chimera i Prince. Całość ma już podstawki wiec w zasadzie Turniejowo można grać :) Pierwszy raz spróbowałem zrobić podstawki z lawą i jestem ciekawy waszych opinii






Dodatkowo zastanawiam sie czy może nie zgłosić reszty Chaosu :) Może znalazłbym trochę czasu ale cholera wie czy zdążyłbym się uwinąć a Karkow trochę mnie zaskoczył swoim zgłoszeniem :)



Co tu robić cisnę dalej Hejjjjj

4 komentarze:

  1. Idziesz jak burza! Skullkraszersi są bardzo spoko, elegancki, Khorniasty schemat na ciężkim metalu. Rydwany też seksi, chyba Chimera najmniej mi przypadła do gustu, ale tak czy siak tempo masz zawrotne XD
    Polecam wyłączyć opcję weryfikacji komentarzy kodem captcha, to zniechęca do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zgadzam sie co do Komentow :) Mysle ze teraz bedzie lepiej :)

      Usuń
  2. Tempo niesamowite :) skulle świetnie wyglądają. Co robisz żeby Ci się taka masa figsów nie kurzyła? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo raz na kwartał jest akcja mycie armii :)

      Usuń