niedziela, 31 marca 2013

Done Deal !!

Etap uważam za zakończony. Kurcze dawno nie miałem takiego maratonu malowania i się odzwyczaiłem  Aero ledwo mi zipało, ale udało się skończyć i w 100% wykonać zaplanowany plan.
Przez cały miesiąc przesiedziałem przy warsztacie nie wiem ile godzin ale było warto, sporo się nauczyłem nowego i dużo eksperymentowałem.

Teraz lista co udało mi się pomalować przez cały miesiąc:
3x Skullcrushers
6x Skullcrushers
3x Chariot of Chaos
1x Chaos Chimera
1x Chaos Deamon Prince
1x TAMURKHAN ON TOAD DRAGON

No i to chyba tyle :)

Poniżej wrzucam zaległe foty. Tammy jest cyknięty w towarzystwie doktora Festusa dla uchwycenia skali :)










To tyle ode mnie :).
Czas pocieszyć się chwile świętami :) czas na śledzie i ciasta :D:D:D:D:D:D

3 komentarze:

  1. Toad dragon jest brzydki i wygląda na jedna warstwę z aero. Tak samo podstawka wygląda na zdjęciu na niewykończoną.
    DP bardzo fajny.
    3 crushery ładnie pomalowane,Inne kolory to rozumiem dla rozróżnienia oddziałów, ale czemu inne podstawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać niestety na fotach tej skory zabola. Fota nie nie pokazuje ze jest tam co najmniej z 5 warstw zieleni. Zorbie lepsze foty zobaczycie :)
      Crushesy inne podstawek odpowiedz prosta inna armia robiona w innym klimacie :)

      Usuń